2012-04-01

publicerat i Allmänt;
Ny dag ny månad, och inte nog med det, det är ju första April idag, ingen rolig dag för min del. I dag är det 20år sen min farfar dog. Så brukar inte luras på denna dagen utan åka till kyrkogården och tända ett ljus. Och det är ju passande att jag befinner mig i Helsingborg då just denna helg så jag kan göra det i år med. Ja vad kommer denna dagen erbjuda? Det vet jag faktiskt inte eftrsom de är tråkigt väder ute och ja vill helst bara ligga i sängen och sova idag, men får väl helt enkelt ut och gå en runda idag med. Känns som man kan behöva det och man vaknar till av det så härligt :) Kanske ska ut och ta de dära bilderna jag lovade igår. När jag väl var ute hade jag glömt kameran. Men blir väl ut några gånger ändå idag eftersom hunden ska ut. Nä annars tror jag det bli lugn dag. Åker ju hem i morgon. /S

Kommentera inlägget här :