2012-04-02 (IRRITERAD)

publicerat i Allmänt;
Måndag och idag är det exakt en vecka sen jag blev opurerad. Måste fan få skriva av mig lite ilska nu gjorde något jag inte skulle göra igår och det var sms med mitt gamla ex igår Fan att jag aldrig lär mig. De börja bra vi hade ett bra flytt utan bråk sen kom det upp att min bil hade varit hemma hos mig en vecka och jag inte får köra bil. Då får man höra av honom.

De jag känner som gjort samma ingrepp fick köra bil dagen efter.
Då känner jag
1 du bryr dig inte om mig och var jätte emot jag skulle göra det.
2 du blir sur för jag inte ringde dig och fråga om du ville låna min bil de dagar jag inte kunde använda min bil, eftersom han inte har någon bil, så skulle jag tänkt på det.
3 Varför ska jag tänka på han och hjälpa honom med detta när han inte har funnits där för mig ett skit in för denna opration?
Och sen behöva försvara mig varför inte jag får köra bil och hans vänner fick det. Gör mig lite irri faktiskt. Och ifråga sätta varför jag fått så mycket smärtstillande och inte det. Och han förstår inte skillnaden med att åka bil och köra bil? Är det något svårt att förstå??? Man är jävligt trött efter ett ingrepp den första veckan, man har jävligt ont i magen med, man tar morfin för smärtan ska gå bort, vad jag vet kör man inte bil om man tar morfin, och man kan kräka jävligt lätt efter den med. Vad är det som han inte förstår. För det förstår fan inte jag. IDIOT säger jag bara. Han är bara sur och ute efter att ses så han får använda min bil eftersom han inte har någon och inget mer.
Ibland förstår jag mig inte på män,
och inte heller varför man tror de dära jävla EX kanske har ändrat sig och helt plötsligt bryr sig om en nu och integjorde när man va tsm med dem. Att jag aldrig lär mig. //S

Kommentera inlägget här :