2012-04-03

publicerat i Allmänt;
Japp då har det helt plötsligt blivit Tisdag och idag ska de städas och bytas gardiner i Lägenheten. Något som verkligen behövs när man legat på sjukhus ett ex antal dagar och varit i Skåne hos föräldrarna så behövs det städas och göras fint här hemma:) In med lite Vår sommar nytt, vist jag har hållt på med visa av de sakerna ett tag men nu har jag hittat gardiner till alla Rum innan var det bara inne vid tv jag hade fixat de, har köpt gardiner till både köket och sovrumet :) Fortsätter mitt lila tema inne i sovrumet fint tycket jag personligen, Grönt inne vid tv och sen blir det lite mer vitt inne i köket ska nog bli bra ska plocka fram stryck järnet så mina gardiner blir fina :) Lägger upp bilder på hur det blev sedan här hemma. Nä nu ska jag sätta igång med att fixa och dona här hemma:). //S

Kommentera inlägget här :