2012-04-12

publicerat i Allmänt;
Humm var nog riktigt trött efter ha somnat så där 19,30 och vakna typ för en kvart sen. Men det känns i kroppen att både jobba och vara i skola samma dag tar på krafterna och även då jobba natt, så det var välkommen tillbaka efter ha glassat i två veckor haha:P Nä idag blir det att mer ta tag i sitt liv att åka och träna kan vara välbehövligt att få komma tillbaka till träningen äntligen. Så har precis ätit lite så tänkte köra och träna lite behöver ränsa hjärnan känner jag och få koppla av och få slippa tänka i några timmar bara få vara med mig själv. De har varit lite mycket nu känner jag så måste verkligen få vara med mig själv och ingen annan idag! Tycker verkligen om att umgås med mina vänner och träffa härliga människor, men nu känner jag att jag måste tillbaka till verkligheten så jag kan få komma igång med det jag tycker om att göra. Och jag har ju ett mål att gå ner nu ett tex antal kg nu in för invägningen som kommer om tre veckor och vill gärna det ska ha hänt något på de veckorna och det skötter ju inte sig själv så upp till bevis från min egna sida. Så tänkte sätta på mig tränings kläderna nu och dra till träningen hörs!/S

Kommentera inlägget här :