2012-04-28

publicerat i Allmänt;
Dålig på att skriva just nu men jag mår inte tip topp och orkar inte skriva just nu, Tagit hårt på mig med två oprationer på en månad! Tyvärr förstår inte folk jag känner mig ledsen och ensam just nu och även sviken. Att jag inte tycker saker är kul längre att jag inte orkar bry mig om människor just nu att inget är speciellt kul just nu! Att jag inte har den kraften att orka bry mig om de jag gjort för alla innan. Livet känns väldigt tugnt just nu och att de finns många saker som känns väldigt tungt just nu. Massa krav där ingen förstår hur jag känner eller vad jag vill höra eller göra. Kan säga de hära med SEX det är det sista jag vill höra eller prata om just nu. Jag känner mig helt osexig själv och inte direkt vill visa mig bland folk just nu. Känner mig gravid öm och gnällig just nu. Men vem förstår det? vem förstår att jag kanske bara behöver den dära kramen eller bara en vän som ringer jag kommer till dig nu för jag tycker du behöver sällskap. Men de ju inget som händer, De bara nått som händer på film för hos mig händer det inte. Ska man träffa någon eller göra något så är det jag som drar i trådarna och fixar ihop det som vanligt.! Men jag orkar inte bry mig att fixa ihop något för någon just nu. Den energin finns inte. Inte nog med det är det två veckor sen jag bad min största kärlek i mitt liv fara åt skogen, Det gör inte mig mer hel för det. Saknar han så himla mycket skulle kunna göra allt få känna hans kramar just nu. Men ändå vill jag inte ha han. Men han är manen jag alltid kommer älska och aldrig kommer att glömma för han är så underbar när han väl vill ha den sidan till. Ja man kan ångra stort sina mistag, sa till en vän jag behöver va ifrån henne idag för rensa min hjärna för jag just inte orkar vara den drivande kraften längre. Men vem bryr sig igentligen hur jag mår känner över saker inte många. Folk tror jag är utbränd då skulle jag vara utbränd av att folk inte förstår sig på MIG. Ja vet inte hur de blir med något just nu men måste bara få tänka fundera på vad jag vill med mitt liv och inte leva som alla andra vill med sina liv. För då följer jag inte mitt egna hjärta.!/S

Kommentera inlägget här :