Att bara få vara sig själv!

publicerat i Allmänt;
Just nu kan jag erkänna jag bara vill vara för mig själv inte allt försugen att umgås med människor eller göra en massa måsten, mer en det som har med skolan och jobb och träning. De dära med ut träffa folk roa sig är inget som lokar när man inte äter som man ska eller dricker i heller. Måste bara få hitta mig själv igen få komma in i livet igen. Vill inte ha en massa måsten som inte är så lokande egentligen bara för andra vill det. Säger inte jag inte vill umgås med folk men jag har tre kurser som ska vara klara på 3 veckor och så ska jag ut på APU. Då känner man själv man behöver lite tid för sig själv. Varit lite mycket nu den senaste tiden. De liksom bara 3veckor sen jag blev opurerad så jag behöver få hämta mig igen. Men träffa folk måste vara på mina vilkor och inte på alla andras. Så de är tillrekligt så man känner att man lever och har att göra. Hoppas folk förstår men måste verkligen hitta mig själv igen. /S

Kommentera inlägget här :