Får man sakna?

publicerat i Allmänt;
Jag saknar när jag och gamla vänner lyssna på denna låten som jag länkar
Det var tider de, Shit säger jag bara, livet var enkelt då när man kollar tillbaka man var 16-18 år och inte allt för mycket problem i ens liv helt enkelt. Man chilla bara och njöt av att ha det gött på skolan, man kunde glida runder och inte behöva göra allt för många knopp oj när man tänker tillbaka så var det väldigt lätt och jävligt kul den tiden. Det är ju inte som nu i ens liv. Nä de var soft väldigt soft, frågan är kommer man få det så bra i ens liv igen? Så man bara kan glida runder och inte behöva göra allt för mycket.
Lyssna och njut på mitt gamla jag....
Folk får säga vad de vill men mitt älskade skåne kommer alltid finnas i mitt hjärta hitta denna sköna låten som får en att bara att le:P
Kolla på länken och av gör själv jag vet om att jag kan vara knäpp:P
/S

Kommentera inlägget här :