Inget varm vatten!

publicerat i Allmänt;
Hur ska man kunna diska om varmvattnet är slut i huset? Jag får väl helt enkelt Koka upp vatten för kunna bli av med disken. Sen idag har jag fått ett trevligt mail av min lärare, Fick lite stress inne i mig när jag in såg att tre kusrers krocka helt och kände jag fick lite småt panik kan inte vara på tre lektioner samtidigt lite svårt. Men vi kom fram till att jag skulle få in lämnings uppgifter för att kunna studera lite hemma och det känns helt okej för mig att få det. Kom på jag kunde göra lite tonfiskröra med ägg och kesella till mat i kväll efter träningen så just nu så väntar jag på att äggen ska koka så jag kan göra detta. Kan erkänna jag tycker de jävligt gott så gör inget att de måste ätas i några dagar :P Fisk är ju super gott och man kan äta de länga :P Har kommit igång med pluggandet med så har gjort halva uppgifterna nu så bara helften kvar. Men de ska jag nog fixa det med. Börjar förstå vad det handlar om nu och det känns välidgt skönt. Men snart är det ju dax för ett av mina mellan mål. Så det ska snart ätas här igen hahah :P Men känns faktiskt inte som man gör något annant en äter visa dagar :P. Det är bara det man ska komma på vad det är man vill äta så man orkar äta det i typ 4 dagar i sträck. Som nu med tonfisken så lika bra att äta den i några dagar hahah :P/S

Kommentera inlägget här :