OKEJ!

publicerat i Allmänt;
Jag säger okej nu har jag varit och tränat blev 40min sen var jag rätt trött. Försökt mig på träna magen men hur bra gick det när det stramar som fan :/ så får väl helt enkelt vänta någon dag till med det. Men måste säga det känns väldigt skönt att vara tillbaka att träna så man kan lossa lite fet till somaren har två månader gå ner några kg till har ett mål att kunna komma i ett par byxer jag inte haft på länge. Men min mage börjar lägga sin svullnad på magen och det är jag väldigt glad för att den börjar göra, har väl mer eller mindre haft panik när jag sätt mig själv i speglen och sätt min svullna mage. Börjar komma i kläder jag inte haft på några år och det är ju skönt att kunna komma i dem igen. Men ja jag vill ha en plat mage typ nu och inte de lilla putet som är där. Plus jag vill fixa min bröst redan nu och inte vänta ett år för kunna fixa dem. Men ja de kommer väl det med. Men som sagt jag känner mig mer och mer utsende fixerad för varje dag hur jag ser ut, hur folk ser en och hur folk tar en nu när man går ner i vikt. Börjar känna mig knäpp i huvudet av det. Men vem ska man prata med detta om ? Vem förstår mig och vem känner lika dant? Jag vill liksom inte vara gamla sofi som var fet och ingen ville prata med utan snygga sofi som syns och folk tycker om. Känner mig mer eller mindre depig för det. Och sen kan jag känna jag börjar bli för bestämd av mig är det bra eller är det dåligt?  ÅÅÅ säger jag bara tänk om jag blir en hämsk männsika som ingen vill umgås med för jag blir för utsende fixerad? FAN säger jag struntar i om man inte får svära men jag gör det nu för känner paniken inne i mig. Som sagt de finns griller i huvudet på en som gör att man börjar funderar. Har aldrig varit så där utsende fixerad innan  och är det rätt eller fel att vara mån om sitt utsende nu när man börjar kanske trivas i sin kropp. 
Men jag får väl helt enkelt ta mig en stor fundering hur man ska vara om det är ok att bry sig om hur man ser ut/S

Kommentera inlägget här :