Symaskin!!

publicerat i Allmänt;
Skulle behöva låna en symaskin någon som har en eller helt enkelt skulle kunna hjälpa mig att sy de två saker jag ska sy?
P.s Mätte mig runt midjan när jag vakna idag och 16cm mindre sen denna resan började känns väldigt kul. Hämta mina nya kläder igår lägger upp bilder på de senare i eftermiddag. Känns kul att ha lite nya kläder som ligger och väntar på en som man ska använda i sommar :) Sommar kläder behöver man alltid och kan aldrig ha för många och tur är ju det. Blev väldigt nöjd med mitt köp som jag gjort på HM :). /S

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla:

Jag har två! Så det är bara att komma till Habo så får vi se vad vi kan göra åt saken :-) har tyvärr inte tid idag, idag ska vi planera kök, innan mer rasar ;-)

Kommentera inlägget här :