Tankar, funderingar!

publicerat i Allmänt;
Ja ibland kan man undra ibland kommer det många funderinger om hur ens liv kommer bli, av hur man kan känna sig ensam fast man inte är ensam ?! Vänner finns och de är underbara. Men det dära lilla extra i livet som får en att bara vilja längta hem för att kunna få de dära kramar och kanske till och med pussarna man drömmer om. Jag stor trivs för en gång skull i mitt liv, hur jag har det här hemma med heminredning vart jag bor, och även de finna människorna som finns om kring en. Men ändå känns de dära lite tomt när man inte har det dära lilla extra. Tror det kallas kärlek längesen nu jag verkligen var kär på länge och hade någon som förstod sig på en. Och kunde hjälpa en med de man kände sig maktlös själv i. Men som sagt det kommer väl det med. Länge sen jag kände jag trivs i mitt liv, trivs med det jag jobbar och pluggar med. Fast att visa dagar känns väldigt tunga så är det en väldigt skön känsla en då. JA de dära med att känna sig kär kanske kommer det med? /S

Kommentera inlägget här :