2012-08-21

publicerat i Allmänt;
Jag ska erkänna jag trodde inte jag brydde mig om de hände dig något, men så himla fel jag hade, de gjorde så himla ont i mig att höra du var skadad och att du låg på sjukhus, Vist jag skicka ett sms till dig för visa jag bryr mig faktiskt om dig. Men du svara inte men men jag har visat och hört av mig i alla fall. Idag är vi simba vakt, hans matte blev nog inte jätte glad på mig när han fick följa med på mötet idag men men de gick rätt bra, Simba hade ett kärleksbrev på bilen i alla fall där de stod han var ur snygg hund och ville veta vad han var för någon :) De ju alltid nått, Jag gjorde nyss ett impuls köp och blev en ny filofax en lite störe blev det i lila så jag blev nöjd! Ska snart diska och fixa till det lite här hemma så det blir fint. 
En sån här blev det hem beställt :) så nu kan jag vara mer viktig
 
Den blir nog bra bra. 
Sitter och funderar på lite allt möjligt som borde göras men ja man ska hitta lust och ork och styrka men den kommer väl!
Finns saker i mitt hjärta som gör väldigt ont finns saker jag skulle vilja göra för alla människor men de känns som jag inte räcker till och inte kan göra så ens nära mår bra och det är verkligen piss tycker jag. 
Men upp med leendet och sträk på dig det kanske kan blir bra ändå!
/S

Kommentera inlägget här :