2012-08-22

publicerat i Allmänt;
Saker jag vill göra och till och med ska göra säg till om du är sugen på hänga med på något av detta!

Gå på bio och se Magic Mike de något jag vill göra vill även se filmen Modig och Hamilton.
Åka till Stockholm och gå på dirty dancing.
Se disney on ice.
Sedan har jag och Camilla unnat oss att gå på Spira för att se En midsommarnattsdröm Som ska bli mycket trevligt tycker jag. Jag har ringt till Habo bostäder idag och de lätt inte allt hopplöst för få en lägenhet. Idag hade hon inte jag skulle ringa nästa vecka igen till henne så skulle hon se vad hon hade fått in. Så vi alla kan väl verkligen hoppas på att jag kommer kunna få något att detta kan bli bra och underlätta lite i ens liv! Vi kan väl hålla tummarna även om jag inte hoppas allt förmycket själv! En sak till Jag måste boka tid för tatuera mig så de kan hända lite till i ens liv :) känner att nått trevligt måste få hända efter våren och sommaren som varit lite tuff. JA ni kanske tycker att jag är lite konstig och vill unna mig såna här saker men det är något jag verkligen vill och visa saker har jag velat väldigt länge! Jag mår faktiskt lite bättre inom i mig nu mera men vist visa saker gör fortfarande väldigt ont i mig och visa inte, Ibland undrar jag bra hur man ska kunna se på sig själv att man har gått ner i vikt! Det är faktiskt väldigt svårt att kunna se det men men det är väl så. /S

Kommentera inlägget här :