2012-08-26

publicerat i Allmänt;
Kan säga mer eller mindre varje månad slänger man något från garderoben som blivit för stort idag var det två par byxor! Kan väl säga skulle jag stor rensa hade de väl inte varit allt för mycket kvar i garderoben och visa kläder har jag väldigt svårt att skilja mig från som jag tycker mycket om, det kanske ser stort ut på en de struntar jag i det är jävligt skönt att ha på sig. Ett annat problem jag aldrig märkt innan när jag var stor va att man aldrig vist va man skulle ha på sig. Men snart är allt upp tvättat eller i alla fall inte skitigt. Så då har man kläder ett tag till. Men det tar längre tid att tvätta allt nu mera efter det är mer som går att använda och då drar man sig för att tvätta. Jag gör det i alla fall. Men det kanske bara jag. Är utbudet större så tvättar man inte lika ofta konstigt nog. Jag har försökt ha kläder bara för gå och jobba och kläder för fritiden men jag har insett jag måste använda allt för annars blir det för stort och då känner jag då är de inte lika kul att använda det. Men men huvudsaken är man trivs i de kläder man äger och har. Igår fick vi kräftor på jobb och då inser jag hur gott det är så när jag gick av jobb passet tog jag upp telefonen och ringde till mamma och pappa och fråga om inte vi kunde äta de när jag kommer hem. Tror inte någon av min umgängeskräts äter kräftor och då kan jag lika bra äta det själv. Jag gillar skaldjur tycker det är sjukt gott och man kan äta hur mycket som helst av det men det är min åsikt! Nä nu ska jag ta och sätta mig och läsa lite faktiskt förska vara duktig någon gång. /S

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna J:

Det låter som om du och jag ska ta en kväll och frossa i skaldjur. Mumsigt värre! =)

Kommentera inlägget här :