Om mig!

publicerat i Allmänt;
Ja om några dagar sen är den 5 månader sen jag gjorde min operation och det är 4 månader sen jag blev om opererad. Det har verkligen tagit på krafterna kan inte fatta att de är så lång tid sen känns både kort och långt när jag väl tänker efter. De har gått många tankar runt detta. Och det kan vara svårt att förstå varför man utsätter sin egna kropp för något sånt. Att vilja krympa sin magsäck. Men de handlar inte bara om att man vill att folk ska tycka om en utan mycket att man ska trivas med sig själv. Det är många saker som ligger grund till att jag valde detta beslut och det är inget jag anser ni läsare ha med att göra mer en mina närmsta vänner och min familj vet om detta. Men kan säga som tips för dig som kanske har funderat på göra en sån här operation gör den inte utan massa stöd, från familj vänner utan dem fixar man inte detta. Det tar sjukt mycket på krafterna man låsas och låsas för alla att man mår super bra fast man inte gör det så. Det finns hur mycket som helst jag skulle vilja skriva om. Maten är tuff många dagar och de är alltid lättare att med någon men sen är man så rädd för folks åsikter ni där ute kan vara så jävla elaka emot en och säga taskiga saker som gör en så jävla ledsen så man bara vill gråta och inte orkar mer därför är det viktigt med en familj som kan trösta och finnas därför en! Jag har underbara vänner som finns där för mig men ibland kan jag säga de inte räcker för du får en smärta i dig du inte vill visa för någon när du är med dem. För du vill inte visa dig svag för dem. Så ja livet är inte en dans på rosor när man tagit detta beslut men man försöker få livet att gå och må bra ändå även om man visa dagar tycker det är för tungt och undrar varför man utsatt sig själv för detta med mera, har du frågor mer om detta är det bara att fråga va du vill så svarar jag så gott jag kan. /S

Kommentera inlägget här :