Sofi kan vara glad!

publicerat i Allmänt;
Idag sa en människa till mig något som fick mig att fundera! Jag har så svårt att lita på människor, men den sa till mig jag kan lita på människor och jag har inte ilska till alla människor och även jag har känslor något jag själv har tvekat på! jag vill kunna lita på människor vill verkligen det, men jag vill inte bli sårad! Så många gångers svek gör att jag inte vågar anförtro mig till människor, de samma med killar vill kunna dejta men vill inte bli sårad och ner stampad igen, ja jag kanske är en stark människa men en människa som med kan vara mycket ledsen och bli väldigt ledsen, kan säga jag känner ingen ilska till folk inget hat längre till någon som gjort mig illa utan bara gillar lägget och tar det som det kommer le och se glad ut? Att inte ta åt sig de folk säger till en bara skaka av sig det. Det kan vara väldigt svårt kan jag säga. Vist inte heller jag är perfekt de vet jag, jag är lika mycket människa som alla andra. JA har säkert sårat människor jag med, men livet är inte lätt ska jag säga och det ska nog inte heller vara. Men de man varit med om gör en bara mycket starkare fast svagare på vissa punkter. Ja drömmen är att inte döma människor att kunna lita på folk och känna de är vänner som är där för stanna och inte vara där för såra mig eller svika en. Men som sagt jag har hittat en människa jag känner verkligen jag kan prata med som jag kan vara Sofi med och inte behöver lådsas känner mig faktiskt glad när jag är med denna vän, plus jag fixar ta kritik av denna människan med utan att gå i taket och det är stort plus. Kan säga den människan har fått mig att se livet på ett annat sätt en vad jag gjort. Den vännen känner jag på mitt sätt att den går att lita på hundra procent. En vän man mår bra av mycket bra av när man är med den :) /S

Kommentera inlägget här :