2012-12-04

publicerat i Allmänt;
Japp sitter hemma och degar ska snart köra och gaddar mig! Har ätit frukost med Marlene på Ikea! Jag Måste skriva jag är verkligen kär! Min man är hur underbar som helst att bara få vakna upp med han känna jätte skönt man blir så glad när man vet han finns där! Ibland kan man skratta åt hur vi träffades första gången! Jag var på väg in till sjukhuset med ambulans han sms om vi skulle på dejt (eftersom en bekant till oss parat ihop oss) så skicka jag att jag var på sjukhuset och han fick gärna hålla mig sällskap och vips så kom han och sen dess har han varit min! Mer omtänksam får man leta efter har jag ont ligger han och håller om mig ! Kommer jag hem från jobb tar han hand om mig. Jag bara känner hur mitt hjärta slår för han och hur mycket jag tycker om han ! Även om jag är Galen och knäpp:P På fredag ska vi ha pepparkakhus bak och jag ska laga mys mat och så ska jag göra jul godis på lördag drar jag min man till Göteborg för att gå på Liseberg för att gå på julmarknaden där :)  /S

Kommentera inlägget här :