2012-12-25

publicerat i Allmänt;
 
God jul i efter hand säger jag till er alla. Hoppas er jul varit lika bra som min. Förutom mina magsmärtor har jag haft en toppen helg. Var nere i Skåne i fredags till söndag, sen va de till mannen och hans familj. Super mysigt jag känner mig hur lycklig som helst kan jag säga. Vist jag la hela julafton på jobb så fick ja pussas med Mats ändå. Jag har aldrig haft en kille som han innan mysig omtänksam kille. Han vill ens bästa lik som ja vill hans bästa. Julklappar japp de fick jag allt jag önska mig och mycket mer en man kan önska sig. Av familjen fick ja porslin , glass skopa, skärvbrädor, filt, fusk fårskinsplädar, smink, saveter, men av mannen min fick ja nått jag inte trodde man någon sin skulle få en IPAD vem trodde man skulle få nått sånt. Han är bara för söt om man får säga. Sitter just nu bloggar via den. Måste ju testa den nu när man fått nått sånt spännande av en goding som han. Så nu kanske man kan få in fler blogg inlägg haha. Men vi har en del att fixa just nu i vårt liv men de borde få plats att blogga lite ändå kunna slänga in lite inlägg./S

Kommentera inlägget här :