vad är lycka??

publicerat i
vad är lycka när den man älskar inte kan få se en frisk? Är lycka när vi får bra resultat eller när man bara kan få njuta av livet. Livet är Fan inte rättvist på något sätt denna veckan kunde de Skiti. För mig är lycka att min Mats ska slipa behöva vakna upp mitt i natten för ja har ont bara för läkarena vill jag ska vänta.. Hur länge ska vi vänta de gör ont i mig att se min Mats vara ledsen för ja har ont. Lycka för mig med är mina vänner mår bra och inget händer dem. De gör så ont i mig veta de inte mår bra. Hur ska ja hjälpa dem ?? hur får man dem vara lyckliga. Ingen ska behöva vara ledsna ingen ska få ha sorg. Nä fy livet är inte rättvist. Finns för många av mina vänner som inte mår bra just nu. Ja vill kunna trolla kunna hjälpa alla men de går ju inte. Mitt sjuka är inget emot att se alla andra dåligt de värre. Ja de jobbigt att åka in och ut på sjukhuset ja smärtan gör ont men se folk va ledsna är värre en va dålig själv se nära och kära må dåligt inte kul de gör hemskt ont i en måste ja säga.../ S

Kommentera inlägget här :