2012-07-30

publicerat i Allmänt;
 
Falskt lende? nja så lycklig som jag är på bilden så känner jag väl mig inte, de finns smärta som är svår att förklara skuld som är svår att förklara! Många dagar undrar jag om vad anser om mig sen jag gjorde min opration! Vad kommer folk tycka om mig när jag kommer att fixa mina bröst med? kommer jag dömas ut då eller kan folk ta mig för hur jag ser ut! Det är inte så jag gör det för någon annan eller har gjort de för någon annan utan det är för mig själv! Men att möta folks åsikter gör faktiskt en väldigt ledsen. Att behöva försvara sig själv hummm! Varför inte ta mig bara för hur jag är och vill vara! Är det ok att bara få vilja vara som man själv vill vara för vara lycklig?
 
 
Mina muffins ja baka igår de kanske inte ser så goa ut men de blev super goa måste jag säga! :)
 
 
Dagens jag idag! kanske sommar klädd och vädret är inte direkt väder men jag kände för att ta på mig dem ändå :)/S

Kommentera inlägget här :