Brukar inte !!

publicerat i Allmänt;
Vist detta är en blogg som man ska följa min vikt ned gång men brukar ändå inte skriva om hur mycket jag gått ner eller nått sånt för anser inte de är det viktiga att läsa hur mycket jag gått ner. Men nu kommer jag faktiskt för skoj skull skriva jag minskat 20cm runt midjan och på låren något jag själv inte trodde inser det är rätt mycket 20cm, på vaderna är det ungefär 13cm som försvunnit, när man bara kollar på sig själv och på bilder så säger inte det så mycket inte för mig själv! Men när man mäter sig så inser man själv hur mycket det är som har försvunnit på en. Folk kanske säger till en att det syns man gått ner men för mig själv ser jag lika dan ut tycker inte de hänt så mycket, vist visa kläder sitter pösigare och ja jag har andra storlekar i vissa saker men när man står framför speglen tycker jag ser lika dan ut. Det är svårt att inse själv man gör förändringar just nu tycker jag, tycker inte det händer allt för mycket. Men de kanske gör det utan att jag själv ser det kanske? humm får nog fundera lite själv på det. Börja ta tag i mig själv lite mer och ta hand om mig själv lite mer och uppskatta mig själv mer?! Men det är så svårt måste jag säga!!/s

Kommentera inlägget här :