Japp!

publicerat i Allmänt;
Nu har jag läst alla bloggar jag brukar läsa när jag får lite egen tid eller bara sitter och degar via datorn! Nu tänkte jag faktiskt ta tag att greja lite till här hemma och se om man kan lägga lite kläder från garderoben till loppisen men även slänga lite som jag vet om inte kommer användas! Så lika bra att ta itu med det Nu när jag väl känner jag har ork och lust med det. Ja som sagt har ju inte mått så bra på länge men nu har jag bestämt mig för att se till att rätta till mitt egna liv känner jag. Man måste fixa till det här hemma så man kan trivas med och ut och göra trevliga saker, men som sagt gå och prata av sig med någon utomstående som kan ge tips och rådd om hur man kan gå vidare i sitt liv, vist vissa dagar är bättre en andra, hos mig vissa är tyngre och vissa är lättare men Jag har faktiskt givit mig fan på att bli starkare nu. Det är nog välbehövligt att få prata av sig lite om allt som har hänt under dessa 5-4 månaderna i mitt liv. De så svårt att få andra att förstå hur jag verkligen jag mår, hur jag känner mig, eftersom de går verkligen upp och ner varje dag. Att bara känna sig trygg i sin "Nya" kropp är något väldigt svårt för mig att kunna göra! Att inte bli ut dömd! Kan säga fördomar och elaka kommentarer och bli gem förd med andra människor är faktiskt de jobbigaste att få höra! För ingen kan känna eller må som jag gör! Kan säga att just nu är det väldigt på frestande att jag inte ens tycker de syns man gått ner i vikt att min kropp ser lika dan ut! Så svårt att förstå att man gjort de, vist folk kanske vill vara snälla och säga de syns, men jag ser verkligen inte det själv, när man står framför speglen så tycker jag man ser lika dan ut. ÅÅ det är så svårt att kunna förklar hur jag känner hur det känns inne i mig! Blä blir bara så ledsen av det, Vill bara kasta av mig det och inte vill jag att folk ska se att jag är ledsen. För jag kan verkligen inte förklara mig just nu. Men men, Ja nu skrev jag av mig lite! Nä som sagt nu fixar jag inte skriva mer idag, hörs i morgon om jag får tiden att räcka till att skriva ! /S

Kommentera inlägget här :