Promenix

publicerat i Allmänt;
Kom precis in från en härlig promenad på 1,5 timme känns super skönt att ha fått gå av sig massa energi fast jag jobba natt och typ var vaken hela natten och varit i skogen och klippt gräset så känns de super skönt att få ränsa huvudet, och det har jag verkligen gjort idag, börjar förstå mig på mig själv idag och bara få göra saker har varit super skönt det var just de jag behövde bara få pulla lite och dona så man känner sig kanske gladare och piggare att inte ha massa att tänka på utan bara göra sånt som jag gillar känns super skönt ! De inte ofta jag känner mig så nöjd som jag gör idag med det jag har gjort har gjort av med massa energi det var det jag inte gjort på super länge inte på detta sätt, kommer somna gott i natt tror jag speciellt efter gjort av med allt den frustration som funnits inne i mig, känner mig lättare i hjärnan om man kan säga så! och det var inte igår jag kände så som jag gör idag. Ibland uppskattar jag att bara få vara och att kunna hjälpa människor på detta sätt som jag fått göra idag! Det gör mitt hjärta lättare och känna mig gladare med! /S

Kommentera inlägget här :