Änglar?

publicerat i Allmänt;
Änglar finns dem? Änglar hjälper dem en? Det kan man undra det kan man tvivla på! Livet är en gåta! Låt mina vänner min familj nära och kära få ha det bra låt dem lyckas låt dem få glädje lycka, Det behöver dem mer en någon sin anser jag! Det är dem värda! Det dem behöver. Mitt hjärta till hör en och de kommer finnas där för C alltid. Finns tankar i min hjärna ingen av er vill höra på eller se. Men när detta händer igen börjar jag fundera Va lever man för ? Jag lever för hjälpa er för att kunna göra så ni får det bättre. Spelar ingen roll vad ni ger mig bara DU har det bra. Men en sak livet har många konstiga vägar och de inga vi vet om. Njut av de jag ger er le skratta, Då mår ja rätt bra. Detta är meningen de som händer annars hade det inte hänt! Se de positiva ur detta. Jag försöker göra det ändå! Jag har många små ÄNGLAR att hjälpa och göra gott för ni alla behöver det! Så upp med leendet mina änglar ni klarar det. Ni flygger snart högt men hjälper er tills ni klarar er själva igen:) /S

Kommentera inlägget här :