Glass

publicerat i Allmänt;
Måste säga min glassmasikn är super:)
Idag gör jag vanilj glass till nästa helg som sagt, håller på att få glassen att bli hård:)
Jag håller på bestäma alla sorter jag tänkte göra.
Mangosorbet är ju redan klar den gjorde jag igår, idag är det vaniljglass som står på schemat.
Sedan kommer jag göra jordgubbsglass, citronsorbet, sen eftersom jag är en mango nörd så ska jag göra mangoglass med :) funderar på att göra hallonsorbet med så ja det ska nog gå bra. Så jag hoppas folk är glass sugna när vi ses nästa vecka för nu har jag gjort glass ju. Vill ingen ha äter jag uppp det själv för jag gillar all sån här hemma gjord glass :)

Jag kan njuta hela sommaren av hemma gjord glass eftersom jag har min älskade maskin :)
Kan säga de lite extra godare när man vet själv att man gjort glassen :)



/S

Kommentera inlägget här :