Valet och kvalet!!

publicerat i Allmänt;
Ja de låter kanske tidigt att packa en vecka innan man åker iväg men, jag jobbar varje dag nu fram till resan så då är det lika bra att packa lite redan idag som går att packa! kommer ju vara borta hela 9dagar så det känns faktiskt väldigt skönt! Men kan säga jag hoppas på fint väder så man kan njuta av solen och till och med vara på stranden även om det låter kallt för min smak. Jag kan erkänna jag har svårt att veta vad jag ska ta med mig för kläder och vilka skor jag kommer ha med mig?!? Det är tur jag kör min egna bil så jag kan ta med mig lite extra för känner jag mig själv rätt kommer jag ångra att jag inte packa med mig något hahah:P Så lika bra att ha med för mycket så man har att välja en ha för lite med sig!:P Men som sagt jag hoppas på sol så man kan vara ute varje dag och inte behöver vara inne det känns tungt att vara inne. Sen efter denna trippen är man tillbaka till verkligheten med alla läkarbesök och kontroller igen något som gör mig lagom less. Försöker verkligen se allt positivt med allt detta men det känns omöjligt! humm Nä om man skulle ta fixa lite lunch nu! /S

Kommentera inlägget här :