2012-03-08

publicerat i Allmänt;
Ja då är det helt enkelt torsdag idag och jag börja dagen med att gå på vattenzumba. Ska plugga lite nu fram till i eftermiddag då jag ska bege mig till jobbet. Måste säga att i går kväll så tycket jag det var hemskt, va så sugen och hungrig på allt och ville verkligen ha mat och ha i mig vad som helst så jag fick bort min hunger känsla. Men efter ha lidit för länge som jag tyckte gick jag och la mig. Med tankarna åt pluggande kunde verkligen inte igår komma på en sak och jag hitta inte det upp skrivit någon stans. Men tidigt i morse vakna jag med ett ryck och kom på vad det var jag ville komma på. Så det känns lättare. En annan sak som slog mig i går kväll och det är att man kan se mat över över allt, tv/ tidningen / Ute på stan, ja helt enkelt över allt kan säga det är riktigt jobbigt. Speciellt när man blir sugen, det är inte så att jag vill äta det utan blir mest sugen på det. Och det kan vara saker jag aldrig annars skulle få för mig att äta. Men det kanske är just för man inte "får" äta just nu eller att man kanske inte vill äta heller. Men de dära suget det är jobbigt. MEn jag får bita i mitt sura äpple bara och tänka det kommer gå bra det kommer bli jätte bra när jag väl är inne i detta och in i det ska jag med, träning / gå ner i vikt/ och få en bättre hälsa det är bara så jag ska detta. De finns ingen åtovändo nu för det är detta jag givit mig in i. Då måste jag verkligen visa detta då. Jag ska inte ge upp inte. De har ju bara gått en vecka så de bara tänka att de blir bra. /S

Kommentera inlägget här :