2012-03-09 (En vecka kvar)

publicerat i Allmänt;
Hej hopp alla!
Nä jag vet har varit ur usel på att skriva nu. Men haft tusen tankar och många funderingar den senaste tiden!. Inte nog med det är det exakt en vecka till allt sker har väl halv panik har 4,5kg kvar att gå ner. Och har gått ner 7kg känner mig mer eller mindre väldigt dålig. Och inte kan jag träna heller då jag känner mig halv förkyld och det inte är bra att träna då. Men av att nästan ståt stilla i vikten i 4 dagar har gjort mig arg och ledsen och väldigt besviken på mig själv. Får ligga i nu den sista veckan för att fixa detta. Lagom stressigt om jag får säga min åsikt. Men ja blir att åka och vägas in om 40 min och sedan hem igen. Ska se om jag får rätt på denna himla förkylningen som känns konstig om jag får säga min åsikt. Ska väl klä på mig lite med så det bara är att köra ditt och vägas. Humm blir lagom med stress denna veckan med med tusen saker som ska göras. Men eftersom det inte går att träna idag helller får jag helt enkelt städa här hemma och det behövs ska jag säga, då blir det att man rör på sig ändå och det är ju huvudsaken. Nä nu får jag gå och klä på mig så jag kommer iväg./S

Kommentera inlägget här :