Dag 4

publicerat i Allmänt;
Denna dagen har både varit bra och varit jätte jobbigt. Går runt och är sugen på saker som jag aldrig skulle varit sugen på annars men annars har det faktiskt varit en jätte bra dag måste jag säga. Har varit och handlat de som skulle införskaffas och har städat klädkamaren och varit ut och gått två runder idag. Blir att köra lite styrka lite senare i kväll. Och om 45min blir det dax för mitt sista mål denna dagen. Ska se om jag ska ut och gå en runda till i kväll eller det bara blir att köra styrka. Har även satt upp träningspass till nästa vecka blir 4 pass än så länge och kommer att träna vatten gympa skönt känner jag faktiskt det ska bli att få sätta igång med träning igen. Och snart är man kanske tillbaka till där man var en gång i tiden. /S

Kommentera inlägget här :