Dag 5

publicerat i Allmänt;
Ja idag börja jag dagen med träning, när jag kom hem tog jag det lugnt för sedan ut och gå i 40 min innan jag skulle köra på möte. Annars har jag bara tagit det lugnt och pluggat lite. Blir att köra till gymmet nu i kväll med och träna med Marlen, och sedan bara hem och ta det lugnt för ladda inför att köra till skolan i morgon och träna sedan på kvällen. Så skolväskan är packa med tränings kläder och skol saker. Ser faktiskt redan nu fram emot att gå lägga sig i tid i kväll känns som man verkligen har gjort av med energi idag och det är faktiskt skönt att få känna sig så i kroppen. Annars måste jag säga att jag måt väldigt bra idag och det har inte alls varit en jobbig dag idag. Men det kanske är bara för att jag har haft att göra idag och inte riktigt haft tid att tänka på sånt som jag gjort de andra dagarna. Vist det känns väldigt lokande att bara få äta något smaskigt men det ska jag inte göra. Ska klara detta, jag ska verkligen gå ner dessa 12kg som krävs för att få genom gå detta. Men känner mig redan lite som en ny människa idag, har fått lite ny energi som jag inte känt på många månader och det är skönt väldigt skönt. Men det ska bli spännande att få väga och mäta sig om en vecka och se om detta hårda slit har givit något resultat på ens kropp. Hoppas kan jag verkligen göra och se fram emot att det gjort det. Men man vet ju inte säkert för en om en vecka då man får kolla det. Jag hoppas på 2-3kg och minst 1-2 cm skillnad med det vet man ju aldrig. Jag får hoppas och se. Men som sagt om en vecka får ni i alla fall svar på det. /S

Kommentera inlägget här :