kan inte sova!

publicerat i Allmänt;
Ja jag kan inte sova varit vaken sen kl 4 och nu är kl kvart i 6. Känner mig inte så nervös utan kan bara inte sova. Tanken på att de kanske inte skulle gå bra i morgon är lite jobbig, men något jag måste tänka på. Så ja alla risker med denna opration, Jag dör på oprationsbordet, får tamvred och det inne bär de måste snitta upp hela magen på mig. Jag får en annan personlighet. Kommer in i någon chock efter oprationen jag inte klarar av att lösa själv. Men av hur många av mina vänner förstår detta? Hur många har visat att de stöttar en? Ni är få räknade, ja jag kanske velat prata om detta. Att jag faktiskt kan dö. Undrar om ni verkligen förstår de? Och har vi hunnits ses? Nä även om jag varit den tråkigaste människan i tre veckor har jag tänkt på er varje dag. Funderat på hur jag skulle kunna underlätta för er om det nu skulle vara fallet de hemska skulle kunna hända. JA jag har funderat på hur jag skulle vilja ha min begravning. Ja de inte lätt för mig detta. Och nä jag ångrar inte mitt beslut men jag vill ni fina underbara människor i mitt liv ska kunna ha det bra även om jag inte finns kvar till livet. Vill ni ska vara glada, starka, För ni är värda de bästa av allt! Livet är som en fest, ibland är den rolig ibland är det den tråkigaste fest som finns som man bara vill gråta på eller vill man bara skratta i den:) Ni ska inte glömma skratta. Jag är lycklig och det vill jag ni med ska vara.
Nä de kanske inget ni vill läsa om !
Men det är något jag vill ni ska veta om!
Jag finns med er alltid jag har nästan varje dag med i mina tankar.
För ni alla är speciella på ert egna sätt ska ni veta om:)
//S

Kommentera inlägget här :