Kanske konstig!

publicerat i Allmänt;
Men jag längtar faktiskt att få äta lax så super mycket, googlar nog varje dag upp någon sorts lax recept som man kan laga sedan så ja man blir kanske väldigt knäpp i huvudet när man håller på med något sånt här! Om du har någon god lax rätt du kan gärna skicka de receptet till mig (p.s de måste vara lätt ätit och inte hård tugat) för tänkte äta mycket fisk när jag får börja äta igen :) Inte direkt sugen på kött utan väldigt sugen på fisk rätter, räkor, lax, torsk med mera så ser fram emot att smaska på dem. Ja man kan få många konstiga dillen ibland men nu är det så att jag bara tänker på fisk just nu. Humm kanske låter konstigt eller knäppt? Men ja de ska väl gå över hoppas jag väl på haha:P//S

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emilia - Mamma till Tatum.:

Tack! Känns bra att någon håller med mig! :)



Jag ska kanske göra ett videoinlägg så alla förstår hur det stavas :)

Kommentera inlägget här :