2012-05-10

publicerat i Allmänt;
JA då har vi helt plötsligt fått torsdag och vi får se vad denna dagen erbjuder. Blir att planera in för min TAPAS kväll jag ska ha om två veckor med. Ska i alla fall ha fetaost och melon, Salami, briost och äpple tsm, grillspät, och lite olika såsor. Men folk får gärna tipsa vad man mer kan ha till detta gärna såsor med. Ska ha oliver med har jag tänk men vet inte hur jag ska använda dem och lite soltorkade tomater tänkte jag med ha. Men som sagt tipsa gärna om du vet något gott.
Hur mår man annars idag?
Ja jag mår väl rätt bra mycket tankar bara som går runt runt visa dagar. Ibland så vill jag bara döva dem med tårar och ibland så finns dem bara där och man kan ha dem med en utan att tänka på. Men ja det går väl bara tänka och jobba vidare med sitt sine.... /S

Kommentera inlägget här :