2012-05-22

publicerat i Allmänt;
Ja efter lite tankar och funderingar igår så slutade dagen väldigt bra med Marlen. Men insätt ja jag skulle gärna vilja ha kille men de skrämer verkligen mig. Det skrämer mig även att umgås med vänner just nu för de ska tycka jag är äklig för huden på mig inte följer med min vikt ned gång. Att folk ska bli äcklade av mitt hud som inte hänger med. Skulle gärna vilja dölja hela mig själv under massa kläder så ingen slipper se de partier som de hänger hud.!!! Och de kommer ta två år innan jag kan få fixa till det. Humm frågan är kan folk ta mig för den jag är under denna tiden? Ja du det är nått som får mig bli ledsen vissa dagar, viste väl om att huden inte skulle hänga med men inte de skulle bli på detta sättet. Humm Ja de kanske bli bättre men de känns inte så just nu. Jag var och vägde mig i morse och såg de går på rätt håll just nu och ja känner mig väldigt glad över det. Men som sagt de nog bara jag som är glad över det och ingen annan. Nä om man skulle ta tag i denna dagen för att fixa lite. /S

Kommentera inlägget här :