2012-05-27

publicerat i Allmänt;
Efter en mycket trevlig går dag med massa UNO spelande och mycket skratt måste jag säga jag gick och la mig med ett väldigt stort leende på mina läppar. Att glädjen kunde komma så här med posten trodde jag faktiskt inte med en rätt tuff vår med allt som inne burit med den. Men nu känns det som man är på bannan igen och man känner sig riktigt glad för en gång skull även om de kan vara lite tufft ändå. Svårt vad jag menar med det. Men Skratt är nog verkligen den bästa medicinen som får alla sår att läka att ha kul är verkligen bäst. Och inte behöva jaga det utan få det saverat är nog något av det bästa jag vet ska jag säga. De kanske kan vara slut på depiga blogg inlägg nu men vi ska inte ropa hej fören vi alla vet något säkert än. :) Nu sitter jag med min fil just nu innan jag ska köra till jobb något jag verkligen ser fram emot att få göra ska faktiskt bli väldigt kul att få jobba idag. De är planerat trevliga aktiviteter idag på jobbet så det känns super skojigt:). Ha en super bra dag nu alla det ska jag i alla fall försöka ha. /S

Kommentera inlägget här :