Ben..

publicerat i Allmänt;
En fråga till er som är smala... jag har fått så synliga ben, tycker de känns så obehagligt att ta på dem. Gör de på er med?? Idag ska de det verkligen bli träning inte ska ja lata mig idag. Eftersom ja lata mig igår. Ja använda min Rockring och de jätte skönt använda den. Så de ska bli skönt träna i kväll med.Imorgon blir de spinning och på onsdag blir de vattengympa
gym på torsdagen fredag lördagen... och söndag blir de spinning igen...och själv klart blir de rockar med Rockring varje dag med... Vad tränar du? Du får gärna tipsa om någon träning du gör som du tycker man ska testa..../S så

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tina:

Jag har synliga nyckelben och höftben. Tycker dock inte det är läskigt. jag har tränat crossfit ett par gånger. sjukt jobbigt men sjukt bra. man gör allt i sitt egna tempo och efter sin egen förmågan. Jag dansar samba,cha cha och jive 1gång /v. Älskar öven zumba, box och combat. försöker
jogga en del ( ska springa göteborgsvarvet 2013 ) mwn nu på vinter blir drt inte så ofta.



blir drt inte så mycket

Kommentera inlägget här :