Kallar de servis :)

publicerat i Allmänt;
Va ju köpte en soffa igår, som ska komma idag, för en stund sen ringde dem och sa de blivit nått fel de hade en nästan exakt lika dan soffa som var dyrare som jag kunde få idag! Okej sa jag och tänkte jag vill ju ha min soffa. Då säger dem jag får den till samma pris eftersom de lovat mig att ja skulle få min soffa den ända skillnaden var att armstöden var lite bredare men vad gör de mig :) Kallar de verkligen servis från ett ställe kommer handla där fler gånger :) Så nu har jag fixat så de kan sätta in min nya soffa som kan komma när som helst :). Sitter och försöker få tag i ERIKSHJÄLPEN med men det var ju lättare sagt en gjort. Så jag hoppas att ja kan bli av med min gamla soffa annars vet jag faktiskt inte riktigt hur jag ska göra?!?! Ja kan liksom inte bära ut den själv och den går ju inte in i min lilla Hyundai Getz liksom!!! Min mini bil och min jätte soffa!!! Ett problem ja måste komma på hur jag ska lösa på nått sätt!!! Ge gärna tips på ställen man kan ge bort saker till som hämtar med då så man kan ringa dem ! Så svårt när man lever själv och inte kan göra allt själv ! /S

Kommentera inlägget här :