LIte sorgligt!!

publicerat i Allmänt;
Sista dagen på praktiken idag!
Men oj så kul jag har haft där och vad jag har lärt mig massa där. KAn inte fatta jag varit på sjukhuset i 5 v...
Nu går funderingarna på om man ska söka vidare eller nöja sig jobba som USK på sjukhuset:)
Om vi ska prata om något annat kul...
Vet själv att min blogg varit rätt tråkig att läsa nu ett tag nu!
Men jag känner faktiskt hur kul de är att träna!
Har börjat små springa lite nu när jag tränar vet inte om jag skrivit om de innan känns skönt faktiskt att göra av sig massa inne i kroppen och jävligt gött med denna träningsvärk måste jag säga...
Har aldrig gillat de innan men inser nu att de jätte skönt då vet man tränar rätta :) Och de gör någon nytta... Jag har har alltid drömt att vilja springa/ jogga men aldrig fixat de innan men nu 36kg lättare och nu när vågen står på 80kg så orkar jag lite... Men inte fullt ut än... Kunde aldrig i hela mitt liv trott för 7 månader sen jag skulle springa eller ens väga 80kg så stolt över mig själv och att jag stor sattsar på träningen nu... Har ju satt ett mål med 15kg på 5 månader ett mål jag vill upp nå och hoppas uppnå :) Så peppning kan jag nog behöva av er alla läsare där ut någon gång då och då när jag tappar inspirationen men just nu finns den kvar hos mig :)
Nu tänkte jag säga god natt och sov gott med er alla .
Var rädda om er! //S

Kommentera inlägget här :