2012-10-16

publicerat i Allmänt;
Jävla sjukvård Vart ska jag ta vägen?? Vårdcentralen vill inte ha med mig att göra de skickar mig till Värnamo sjukhus, Värnamo sjukhus skickar mig till vårdcentralen då skickar de mig vidare till Akuten som inte heller vill ha mig utan tycker de vårdcentralen. Vem fan kan hjälpa mig med mina smärtor vem fan kan förstår hur jävla ont de gör när man inte vet om man ska sitta ligga stå man inte kan andas och de gör så jävla ont i magen så man bara vill skrika och gråta. Så less på detta ta bara reda på va fan som felar nu. Vill inte spy mer vill inte ha sån smärta vill inte få så ont att man inte får i sig någon mat!! Men vem förstår vem av alla man umgås med träffar varje dag, alla man förklarar detta skit för förstår en? Är de någon som göra de? Vill inte klaga egentligen men när de gör så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen och min smärt gräns är hög, är van att ett knä går ur led och de inte alls skönt men detta skit i magen!!! Äter inget onyttigt alls och verkligen lackt om kosten nu och inget hjälper !!! FAN jävla skit säger jag verkligen. Visa dagar som denna ångar jag mitt beslut för 8 månader sen. Jag ångrar inte att väga 82kg för så liten mins jag inte när jag var... Men ha sån smärta de vill jag inte någon människa hela världen ska ha.... Så jävla ont de gör! Värsta klage inlägget men någon stans måste jag få ut smärtan då skriver jag hellre !!! Hoppas ni mår Bättre /S

Kommentera inlägget här :