2012-10-17

publicerat i Allmänt;
En dag med massa förvirring och en Sofi som borde fundera lite ibland! JA ibland undrar man, Har hittat ett par vinter skor som kan användas, Har lagt mig i soffan tänt ljus i hela lägenheten! Ibland funderar jag vad livet tar en... Visa människor kommer visa gör verkligen häpen visa gör så ens hjärta blir berört! De finns lite människor som verkligen berör en som verkligen får en att va häpen och som känner er kan jag göra vad som helst för! Hade jag haft pengar eller kunnat ge er det ni önskar er mest i hela världen hade jag inte tvekat att hjälpa er! Ni vet jag ställer upp på er i alla lägen! Känner mig så makt lös när jag inte kan hjälpa er de gör så ont i mig! Ni betyder så mycket att ja tycker inte livet är rättvist i vetskap vad ni få gå igenom. Bryr mig inte om jag inte har pengar om jag får leva med detta jävla tarmvred hur ofta som helst bara ni har de bra, De ända som är viktigt för mig! Så Va rädda om er mina vänner de finns bara en av er ,,,, /S

Kommentera inlägget här :