2012-10-18

publicerat i Allmänt;
Igår in förskaffa jag mig ett par höst/vinter skor att ha när man jobbar ser rätt bra. Köpte mig något jag inte köpt på år och dagar och de va trosor vet faktiskt inte när jag brydde mig va ja köpte för några men igår köpte jag lite fina va ja tycker och som är super sköna ! nått jag anser är viktigt !!!
 
 
 
En sak vet jag för dig skulle ja kunna göra va som helst bryr mig så mycket om dig får ont i magen när jag vet du inte har de bra eller du har en skit dag på jobbet hade man kunnat hjälpa dig hade ja varit glad! Men alltid kan jag inte de!
Idag ska jag ringa och bråka med dessa jävla läkare som inte vill ha med en att göra trötta mig säger jag bara så läss på dem så ja inte vet vart jag ska ta vägen!! Blir så trött på allt! /S

Kommentera inlägget här :