dyslexi

publicerat i
dyslexi är något jag är född med något jag skäms över något ja blir ledsen över om ja får kritik övre hur ja skriver de är ett ämne som är jätte känsligt ja kan börja gråta blir hur arg som helst de inget ja Kan hjälpa men de har alltid varit laddat för mig något som gör mig bara vilja sluta skriva. speciellt när folk inte förstår då skäms jag mer och känner mig som en idiot. fy de gör så ont i mig kan ju inte hjälpa detta vill inte bli kritiserad för de. När ja va liten sa lärarna att ja va trög och dum i huvudet och sämre en de som var under mina årskurs. De verkligen nått som är känsligt och kommer nog alltid vara de värsta är nog när ingen förstår de ja skrivit och när man blir kritiserad för man har dyslexi.... De gör ont i mig att vuxna människor kan va elaka emot en annan människa som har detta problem.../S

Kommentera inlägget här :