2012-09-10

publicerat i Allmänt;
De lilla extra! Ja ni kanske tycker att jag är löjlig över känslig ja ni får tycka va i hundan ni vill. Men jag kan säga att de inte är många som är som du som finns där och när man kommer för få lite frukost så får man en blomma hur lycklig blir man inte? Nä vänner växer inte på träd och nä ni är inte många som finns där! Ja de är jobb och plugga som är i min värld just nu. Men de som sagt de dära lilla extra som gör man orkar hålla igång. Ber inte om nått kräver faktiskt inte någon att ge tillbaka på de jag ger alla! Men sen kan ni själva tänka på de dära lilla extra vad är det för er?? Ja de inte lätt att få ihop livet just nu de mycket som ska vara klart på noll tid. Och ja känner att de svårt att veta va ja ska sätta i första hand. Så fort de blir massa stress i mitt liv så funkar inte maten för mig, jag får svårt att äta och känner mig jävligt dålig men vill inte klaga för er. Ni har de förmodligen värre så upp med leendet och låsa som inget de är det bästa som finns. Säger som jag sagt innan de väldigt svårt att förklara hur de känns när man få så sjukt ont i magen att man bara vill gråta, och nä jag vill inte ni ska tycka synd om mig för jag själv har satt mig i det jag lever i. Men jag vill ni ska förstå varför jag kanske inte är så glad alltid varför jag kanske ställer in saker när jag bestämt för när man få så sjukt ont magen och inte riktigt kan andas sitta eller stå upp! De så de är och så de kommer att vara med min mage! Ja de andra lugnar väl sig i mitt liv hoppas jag väl på! Men ibland måste jag få skriva av mig och de här jag gör de lättast!/S

Kommentera inlägget här :