2012-09-11

publicerat i Allmänt;
Idiot människor ska jag börja med att säga! Med duma kommentarer där man får frågan av folk man inte umgås med "har du gått ner i vikt? eller va smal och fin du blivit!". Va jag ful innan gick ja inte att kolla på innan? Blir tokig för fan ju! Alla dessa idiot kommentarer som folk säger. Ja jag gått ner i vikt men jag är fortfarande Sofi. Är utseendet så jävla viktigt? Jag känner mig faktiskt inte vacker för fem öre utan bara så jävla ful och äcklig att man inte vill visa upp sig. Jag skäms ärligt talat för hur jag ser. Blir inte bättre när folk stirrar på en. Lägger idiot kommentar. Jag känner mig faktiskt inte finare när folk säger saker speciellt inte när de folk ja inte känner eller umgås med säger de. De får de jag säger till alla andra kul du ser de. Jag gör inte de faktiskt! Förstår ni hur man känner? Nä de tror ja faktiskt inte tror inte ni vet hur de känns inne i en med alla dessa kommentarer och blickar ja vet faktiskt inte riktigt vart jag ska ta mig till! Vilket jävla ben ska man stå på? ÅÅÅ de gör mig så frustrerad att ja inte vet vart jag ska ta vägen! Ja jag får väl bara leva med alla människor åsikter men de känns som jag måste ställa mig in för folk ja inte känner göra de glada för att ja gått ner i vikt! JA jag får väl bara stänga av örona men hur gör man de? Hur tar man inte åt sig alla andras åsikter lätt att ge andra tips och råd men nu fan får ja inte rätt på de själv i mitt egna liv faktiskt de gör mig ledsen och gör mig mindre glad ibland!/S

Kommentera inlägget här :