2012-09-27

publicerat i
Imorgon är mitt näst sista prov i skolan sedan går ja på praktik och inte har allt för mycket kvar i skolan känns kul och nervöst måste ja säga.... Men sen är man klar i skolan så de känns väldigt skönt kunna söka lite mer jobb faktiskt... Hur mår man annars? Tycker ja mår bättre en ja gjort på väldigt länge och försöker inte bry mig om va andra tycker eller har för åsikter.... Så de känns väldigt skönt plus ja är väldigt nöjd med hur min kropp ser ut. Vist går ja ner 5kg till då är jag super nöjd faktiskt. Jag har redan gått ner så mycket jag hade som krav innan kommer de mer ser jag bara det som ett JÄTTE PLUS. Är ju tillbaka på jobb och skolan sen ja va sjuk och de känns skönt Vist man är trött och så men de känns ok ändå./S

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna J:

Lycka till på provet imorron!
Kramar

Kommentera inlägget här :