2012-09-30

publicerat i
En stor klump i magen ska ja ge mig in i denna leken med dig igen??? Kommer du ändra dig är du den snälla söta J? Eller du ska göra mig ledsen igen??? Finns du där för mig? Är de vi två eller du ska göra mig ledsen i stället för göra mig glad??? Många frågetecken jag behöver allt stöd ja kan få. Ja orkar inte kämpa själv. Vist du får mig i trasor varje gång en kille kört mig i botten är så rädd för kärleken. På ett år har för många sårat mitt hjärta. Och de är dig jag ringer när jag inte orkar lägger. Som i Julas då T körde mig botten. Sedan skar de sig igen mellan oss och så kom C in i mitt liv och de va så Jävla tungt komma ur de så hjälp av dig och psykolog hjälp gick de ju bra nu är du där igen för mig. Kan de bli vi igen? Eller är de kört??? Tankar fundera ångest vill inte du ska bli elaka igen..../S

Kommentera inlägget här :