Ben, förstora kläder,mat som växer i munnen!

publicerat i Allmänt;
Hummm Ben som aldrig man kännt på sin kropp har dykt upp på en nu mera! Ben som kan göra jävligt ont frågan är om ni som är "smala" har lika ont på era ben som jag har eller de är bara nått som är för ja gått ner så mycket?!? Sen känns de inte alltid kul att klä på sig kläder längre, när mycket är förstort och sitter konstigt känns så där mindre kul, har köpt ett par byxor som meningen ja ska komma i men de andra ja har är mer eller mindre förstort ni kanske inte tänker på att de är lite störe men de är nått med självkänslan ja jag känner väl kläderna är förstora men jag ser mig fortfarande som Sofi som är jätte stor. Kan säga mat är inte gott just nu allt man stoppar i munnen vill man bara spota ut inget smakar gott, tycker jag testar allt ja tycker om men inget är gott..... Inte ens mango är gott då är nått fel kan jag säga!  Satt på mig förstora kläder idag och känner mig som ett hus åååååååååååååå säger jag bara vill helt enkelt bara dra nått gamalt över mig så slipper jag kolla på mig själv eller ens känna efter något! Nä fy va jag klagar men ja måste få göra de med !!!! /S

Kommentera inlägget här :