Läkare besök....

publicerat i
Ett stort och djupt andetag... En dag vill jag det ska funka en Jävla dag... Gråten i halsen trötta mig men vem vill höra att ja aldrig är frisk... Nä ett stort andetag ibland vill ja göra om mina beslut denna vägen är jobbig att göra själv. All denna mat ja maten är Skit idag orkar inte tänka på den men den måste i en... Nä hur Fan ska de gå. Ja jag mår bra i med känslor men maten och de hära och få omgivningen är Skit att få de förstå... Mat smakar inget gott vad ska vi stoppa i en idag??? Vist man kan äta vad som helst idag men tyvärr inte min mage antingen spyr man upp det ja de är som bullimi kul nä de va inte de jag ville ha efter jag tog detta beslut. Nä jag vill inte kräka men tyvärr blir de så när maten inte vill vara kvar och då är de bara köra fingrana i halsen och så får vi börja om med denna Jävla maten... vätska måste man ta med vätske ersättning och de är ju gott eller inte. Men de tyvärr så mitt liv ser ut så jag har de varje dag. Så jag vill inte höra jag valt en lätt utväg för detta är ett helvete ja måste leva med varje dag... Du får tycka vad du vill om en men de så jag har det... /S

Kommentera inlägget här :