Slappna av!!

publicerat i Allmänt;
Kan säga jag har hittat en sak ja älska göra innan och de va lyssna på böcker så kallat ljudböcker! Och jag har hittat en super bra app som man betalar för att ha men man kan hör så många böcker man vill något jag bli väldigt glad för ! Jag kan komma åt mina ljudböcker när jag vill och kunna höra hur många som helst men alltid ha dem med mig eftersom böckerna alltid är med eftersom de finns i mobilen! JA kan säga de känns super skönt! De nått jag känner ja kan slappna av och släppa tankar i mitt liv bara för slappna av igenom att lyssna på en bok som får mig att flyga in i deras helvete eller deras historia! De är så där grå mulligt idag så de är perfekt att lyssna ! Kan säga de känns skönt att få lyssna så ja kan få va någon annan stans eftersom jag haft en tuff vecka med känslor jag svårt att må bra av. Men nu kanske de är på bättring om jag har tur! /S

Kommentera inlägget här :