Happ

publicerat i Allmänt;
De har hänt lite sedan ja blogga sist. 
Jag har många tankar om att bli mamma och vad man ska hitta på med när jag blir av stäng från jobbet.
Just nu sitter jag i ett dilemma om att vi bor i en liten 2a som får mig att ge mig panik...
Jag vill ha ett pyssel rum så sugen på ha ett rum att kunna sy och kunna pyssla och sticka i...
Men just nu ser de mörkt ut.
Har en sambo som inte förstår att jag har panik här hemma.
Blir riktigt knäpp att bo trångt jag får mig att känna mig inlåst. Jag vill bo luftigt och kunna fixa och inte bo som en sadinbruk.
Speciellt inte när de ska komma en bebis till världen...
Jag vill min bebis ska kunna ha ett rum och få ha sitt. Ärligt talat skiter jag i om folk tycker att man vist kan bo som vi gör. Men de jag som ska trivas och fan inte dem. Alla dessa åsikter alla har.... Jag skiter i vad alla tycker och Vill... Jag har väl med rätt att få säga och tycka som jag vill och få framföra dem.... Ibland undrar jag om folk tänker längre en vad näsan räcker när de yttrar sig om vad de tycker och tänker. Ingen är lika och alla har faktiskt inte samma mål i livet. Jag vet mitt mål med livet min dröm och vad jag vill med mitt liv. Ingen ska bestämma eller få ändra dem. De nästan så jag blir irriterad när allas åsikter kommer ni får gärna tycka en massa men jag vill faktiskt inte leva som alla andra..... Nä de mycket i mitt huvud idag allt från ilska och trötthet på alla andras tycken utan att vilja bry sig om mina åsikter.... /S

Kommentera inlägget här :